Wednesday, October 16, 2013

alternatif halloween kostümleri part 2: umut sarıkaya karakteri

akp'li politikacı ile başladığımız alternatif halloween kostümleri serimizin 2. bölümünde beraberiz.

yalan yok, yıllar yılı yarın yokmuşçasına umut sarıkaya'nın ekmeğini yedik, südünü içtik. bu nedenle, açıkçası ülkemizin en önemli geleneklerinden biri olan halloween'de rock abla, aytek gibi gibi mühim şahsiyetler dururken öyle marvel comics karakterlerini falan onurlandırmayı doğru bulmuyorum. benzer düşünen siz milli duyguları kuvvetli gençler için umut sarıkaya evreni sakinleri arasından kostümlük üç tane örnek belirledim, fakat sizlere tavsiyem bunlarla sınırlı kalmamanızdır. bunun ev seksisi var, bakunin'i var, kadın anam'ı var, ingilizce'nin kurucusu var... neyse başlayalım isterseniz.

1. semih cumhuriyeti vatandaşı:
ihtiyacınız olanlar: hepinizde hiç değilse bir adet bulunan kilim desenli kazak, düz adam kotu ve düz adam ayakkabısı. bu kombine çok parlak olmayan tipinizi de eklediyseniz kostümünüz tamamdır.

opsiyonel: semih cumhuriyeti bayrağı, cepte cıkkıdı cıkkıdı eden bozuk para ve anahtar.




2. ev insanı:
diz yapmış paçası lastikli eşofman altı, eşofmanın paçası içine sokulmuş kalın çorap, terlik, örgü yelek, koltuk altı sökülmüş uzun kollu tişört, cepte mandalin gibi geniş bir skaladan seçeceğiniz parçaların zevkinize göre oluşturacağınız çeşitli kombinasyon ve permütasyonlarıyla işte geceye hazırsınız.

sizlere kolaylık olsun diye hazırladığım bir kombin önerisini aşağıda görüyorsunuz.




2. mont beni:
bu ikonik kostümün olmazsa olmazı elde diyar diyar dolaştıracağınız dev mont, ama koltukaltlarınıza hafif su çalarsanız daha inandırıcı olacağını düşünüyorum.



2 comments:

  1. çok da parlak olmayan tipiniz ahah. fikirlere bayıldım yalnız.

    ReplyDelete
  2. sen en az 2-3 partiye mont beni olarak katılırsın artık.

    ReplyDelete